۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۶۱۰۶۱
استاندار لرستان: 

مردم امروز حضور پرشورتری در انتخابات ریاست جمهوری دارند  

مردم امروز حضور پرشورتری در انتخابات ریاست جمهوری دارند

 
شفقت با اشاره به اینکه مردم امروز حضور پرشورتری در انتخابات ریاست جمهوری دارند، گفت: این حضور پرشور همراه با شعور سیاسی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، امروز با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه توحید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار امروز مقام معظم رهبری از مردم در انتخابات امروز نسبت به هفته گذشته بیشتر است.

استاندار لرستان با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات هفته گذشته افزود: با توجه به حضور مردم در ساعات اولیه در پای صندوق های رای هیجان، طراوت و شادی مردم امروز بیشتر است.

استاندار لرستان بیان کرد: مردم با وفا، شجاع و دلیر استان لرستان باری دیگر با آمدن در پای صندوق‌های اخذ رای عزت، غرور و پایندی خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نشان خواهند داد.

وی با اشاره به حضور مسئولین برگزارکننده انتخابات، مجریان، ناظران و نیروهای امنیتی، رسانه شبکه های اجتماعی در شعب اخذ رای خاطرنشان کرد: از مردم ولایتمدار استان لرستان دعوت می شود هرچه روزتر پای صندوق های رای حاضر شوند.

شفقت اظهار کرد: اینجانب به عنوان مجری انتخابات و نماینده دولت این تضمین را به مردم می دهم که امروز انتخاباتی سالم خواهیم داشت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات